Huisregels

Bij onze praktijken helpen wij u graag en behandelen u met respect

Maak direct een afspraak

Klik hier om meteen een afspraak te regelen bij ons door je aan te melden met onze aanmeldingsformulier

Nieuws en blog

Bekijk hier alle nieuwsberichten of lees één van onze interessante artikelen geschreven door ons redactieteam. Blijf up-to-date met onze Nieuws & Blog.

Uitloop van de afspraak

Soms kan het voorkomen dat de chauffeur later bij u is dan de afgesproken tijd. Dit komt doordat de verkeerssituatie in de randstad moeilijk in te schatten is. Een enkele keer kan de verkeersdrukte dermate toenemen dat er file ontstaat. Ook de behandeling in de tandartspraktijk kan uitlopen waardoor er een wachttijd ontstaat. We zullen u tijdig informeren en doen onze uiterste best om dit te voorkomen. Als full-service bureau streven we naar uw ultieme tevredenheid!

De tandarts zal u optimale tandheelkundige zorg bieden. Wij willen u vragen om uw tanden voor de behandeling te poetsen. Indien u niet in de gelegenheid bent kunt u, bij aankomst in de praktijk, om een tandenborstel vragen aan de tandartsassistente.

uitloop van de afspraak
r
uitloop van de afspraak

Medicijngebruik of gezondheidsklachten

Wij willen u dringend verzoeken, indien er wijzigingen zijn betreft uw medicijngebruik of wanneer u gezondheidsklachten heeft, om dit voor aanvang van de behandeling aan de servicedeskmedewerker te melden. U kunt dit ook melden aan de balie-assistente of de stoelassistente. Dit kan namelijk van invloed zijn op uw behandeling! Wijziging van persoonsgegevens, zoals een adreswijzing, een aanpassing in de zorgverzekering, kunt u telefonisch- of per email dan wel via het onderstaande wijzigingsformulier doorgeven.

Tel: Bel ons nu!  of stuur ons een bericht: info@radardental.nl

}

Afspraak Wijzigen

Afspraken kunnen kosteloos tot twee werkdagen of 48 uur van tevoren afgebeld worden. Het is niet mogelijk om gemaakte afspraken per email te annuleren. Wanneer u binnen 48 uur afbelt zijn wij helaas genoodzaakt om de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen. Dit heeft met onze planning te maken. Als u de afspraak te laat afzegt dan kunnen wij geen andere patiënten inplannen. Daartegenover staat dat u van ons kan verwachten, dat wij er alles aan doen om u op de afgesproken tijd te helpen.

uitloop van de afspraak
b

Huisregels

Om de kwaliteit van zorg te waarborgen hebben wij een aantal huisregels opgesteld:

  • Indien u een afspraak gemaakt heeft vertrouwen wij erop dat u deze nakomt. Afspraken kunnen kosteloos tot twee werkdagen of 48 uur van tevoren afgebeld worden. Het is niet mogelijk om gemaakte afspraken per email te annuleren
  • Wanneer u niet, en zonder af te bellen, op uw afspraak komt opdagen zal er € 20, wat een deel van de gereserveerde tijd is, in rekening worden gebracht.
  • Als u vanaf drie of meerdere keren niet aan de gemaakte afspraak houdt, dan zullen wij onze service helaas moeten opzeggen.

De tandartsen

De tandartsen in de praktijken zijn BIG geregistreerd, zijn dus bevoegd voor het uitvoeren van preventieve, curatieve, medische -en acute behandelingen.

De tandartsen in de praktijken zijn BIG geregistreerd, zijn dus bevoegd voor het uitvoeren van preventieve, curatieve, medische -en acute en implantologische behandelingen.

U kiest voor Radar Dental Shuttle service vanwege:

  • Gekwalificeerde Arabisch, Perzische, Dari en Nederlands sprekende: tandartsen, zorgverleners en servicedeskmedewerkers;
  • Gratis haal- en breng service tot aan de stoel met Arabisch, Dari en Perzische sprekende chauffeur;
  • Heldere communicatie en aandacht voor uw persoonlijke problemen, want wij spreken Arabisch, Dari, Perzisch en Nederlands!

Over ons

Radar Dental Shuttle Service is een specialistisch bureau dat Arabisch, Dari en Perzische sprekende mensen helpt om naar de tandarts te gaan. Wij helpen u met het plannen van een afspraak; van het meedenken in uw wensen tot het doorsturen naar een Dari, Perzische en Arabische tandartspraktijk bij u in de buurt.

KvK-nummer 36052043